waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Outerspace-BEAUZ & Dallas


Falling in quickly
Tell me you feel something too
Caught in the moment
I'm lost here without you
あっという間に落ちていく
あなたも感じてるよね?
いてもたってもいられない
独りだから迷子になりそう

Tangled up in your web (Web)
Holding on to every word you said
I'm ready, I know
I'm hoping it shows (It shows)
Would you say the same?
We're falling from outer space
あなたの罠に引っ掛かって
あなたの言葉にしがみついてばかり
私だって知りたいよ
これで分かればいいけど
今でも同じように言ってくれる?
私たち、大気圏に突入するの

We're moving like a full pace supernova
We're making all the headlines now
And I just wanna seize the moment
'Cause we won't ever slow it down
超新星爆発のように煌めく私たち
今ごろニュースの見出しになってるはず
私はこの瞬間を自分のものにしたいだけ
このまま落ち続けていくんだから
Kissing in the rain
Taste just like champagne
Balling everyday
We're falling from outer space
Hoping time won't change
Got love on my brain
Would you say the same?
We're falling from outer space
雨の中のキスは
シャンパンの味がした
私たち上手くいってるよね
そして地球に向かって落ちていく
いつまでも続けばいいのに
これが本当の愛なんだ
あなたもそうだよね?
私たち、地球に向かって落ちてるんだよ

We're falling from outer space
私たち、地球に向かって落ちてる
繰り返し×3

Falling in quickly
Tell me you feel something too
Caught in the moment
I'm lost here without you
あっという間に落ちていく
あなたも感じてるよね?
いてもたってもいられない
独りだから迷子になりそう

Tangled up in your web (Web)
Holding on to every word you said
I'm ready, I know
I'm hoping it shows (It shows)
Would you say the same?
We're falling from outer space
あなたの罠に引っ掛かって
あなたの言葉にしがみついてばかり
私だって知りたいよ
これで分かればいいけど
今でも同じように言ってくれる?
私たち、大気圏に突入するの

We're moving like a full pace supernova
We're making all the headlines now
And I just wanna seize the moment
'Cause we won't ever slow it down
超新星爆発のように煌めく私たち
今ごろニュースの見出しになってるはず
私はこの瞬間を自分のものにしたいだけ
このまま落ち続けていくんだから
Kissing in the rain
Taste just like champagne
Balling everyday
We're falling from outer space
Hoping time won't change
Got love on my brain
Would you say the same?
We're falling from outer space
雨の中のキスは
シャンパンの味がした
私たち上手くいってるよね
そして地球に向かって落ちていく
いつまでも続けばいいのに
これが本当の愛なんだ
あなたもそうだよね?
私たち、地球に向かって落ちてるんだよ

We're falling from outer space
私たち、地球に向かって落ちてる
繰り返し×3


【補足】
補足はありません。