waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Elevate

Pull me in, hold me close
Tell me everything you know
In the ground, in the grave
Show me how to elevate
腕の中へ抱き寄せて
知ってること全部話してよ
私は死んだも同然
このお墓から私を持ち上げてよ

You're the missing piece of heaven
I'd give anything to know
Wanna see a new dimension
If I follow
Will you never let go?
天国にはあなたにいてほしい
そのためならなんだってするよ
知らない世界をどうしても見たい
あなたに付いて行ったら
ずっと一緒にいられる?

Lift me up
I wanna be higher, higher
Take me away
Endless love
We could get higher and higher
Show me how to elevate
私を持ち上げて
空高く、どこまでも
はるか彼方へ
愛がある限り
私たちはどこまでも行ける
どうすれば空高く舞い上がれる?

You'rе the red
In my fire
Pull thе sun out of my sky
I want more
Every day
Show me how to elevate
燃え盛る火の中
あなたは赤く輝く
私の空に太陽は必要ない
毎日のように
満たされない気がするの
どうすればあそこまで辿り着ける?

You're the missing piece of heaven
I'd give anything to know
Wanna see a new dimension
If I follow
Will you never let go?
天国にはあなたにいてほしい
そのためならなんだってするよ
知らない世界をどうしても見たい
あなたに付いて行ったら
ずっと一緒にいられる?

Lift me up
I wanna be higher, higher
Take me away
Endless love
We could get higher and higher
Show me how to elevate
私を持ち上げて
空高く、どこまでも
はるか彼方へ
愛がある限り
私たちはどこまでも行ける
どうすれば空高く舞い上がれる?

You're the missing piece of heaven
I'd give anything to know
Wanna see a new dimension
If I follow
Will you never let go?
天国にはあなたにいてほしい
そのためならなんだってするよ
知らない世界をどうしても見たい
あなたに付いて行ったら
ずっと一緒にいられる?

Lift me up
I wanna be higher, higher
Take me away
Endless love
We could get higher and higher
Show me how to elevate
Show me how to elevate
私を持ち上げて
空高く、どこまでも
はるか彼方へ
愛がある限り
私たちはどこまでも行ける
どうすれば空高く舞い上がれる?

Lift me up
I wanna be higher, higher
Take me away
Endless love
We could get higher and higher
Show me how to elevate
私を持ち上げて
空高く、どこまでも
はるか彼方へ
愛がある限り
私たちはどこまでも行ける
どうすれば空高く舞い上がれる?

【補足】
補足はありません。