waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

All of Your Glory-Broods


Darling I know, you only cry when you're alone
Darling I know, you only laugh to keep it all in
私にはわかるの、あなたが一人で泣いてること
私にはわかるの、あなたはいつも笑ってごまかしてるけど

It's scaring the both of us, the things that we've seen
The places we know we must go
But I've only loved one person through all
これまでやこれからのこと
そんなあれこれに怯えてばっかりだったけど
私はいつだって一人を愛し続けてきた

Don't need an apology to make it right
I just need you as a whole
謝る必要なんてない
ただあなたの全てが欲しいだけ
Don't want an apology to make it right
I want you in all of your glory
All of your glory
謝る必要なんてない
私はあなたにありのままでいて欲しいだけ
最高のあなたに

You know before me, the people that we, were meant to be
But I'm only trying to be who I thought, you needed
こんなはずじゃなかったって分かってるけど
私はずっとあなたの理想になるために頑張ってきた

It's killing the both of us, the place that we're in
All the things we've come to
No amount of chaos can keep me from you
本当は私たちは互いを必要としてるって分かってる
何を考えてもあなたが頭から離れなくて

https://youtu.be/7WktmdyLW0s

Don't need an apology to make it right
I just need you as a whole
謝る必要なんてない
ただあなたの全てが欲しいだけ
Don't want an apology to make it right
I want you in all of your glory
謝る必要なんてない
私はあなたにありのままでいて欲しいだけ

Don't need an apology to make it right
I just need you as a whole
謝る必要なんてない
ただあなたの全てが欲しいだけ
Don't want an apology to make it right
I want you in all of your glory
All of your glory
謝る必要なんてない
私はあなたにありのままでいて欲しいだけ
最高のあなたに

Oh, all of your glory
最高のあなたに


【和訳補足】
補足はありません。