waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Mermaid-Skott


I'll be your mermaid, caught on your rock
Coming for your aid, isn't it odd?
Isn't it silly, now that you know?
Someone this slippery, can't let you go
私はマーメイド、あなたに取り憑かれてる
今助けに行くからね、だってそれが普通でしょ?
惨めでしょ?今さら気づいた?
でも私には、あなたを諦めることができない

It's true, you know that I would jump too
You know that I would jump too
Ooh, into the blue
私には分かる
どこまでもあなたに付いていくの
たとえそれが深海でも

You should have left me, cut off the rope
I'm too much sugar, I am your dope
I'm just as scared as you, alone in the rain
I'll jump if you jump too
ロープを切って、私を置いて行けばよかったのに
あなたにとって、私は麻薬同然
でも私も雨の中で独りぼっちでただ怖かっただけなの
どこまでも飛び込んで付いていくよ

Believe me, it is true
You know that I would jump too
You know that I would jump too
Ooh, into the blue, into the blue
It's proof, 'cause we got nothing to lose
And there ain't nothing to prove
You know I'd jump with you
私を信じてほしい
どこまでもあなたに付いていく
たとえそれが深海でも
だって私たちに失うものなんてないでしょ
それが私を信じて欲しい理由
どこまでも付いていくよ

Like the oceans dancing with a storm, I will dance with you
While my waves enclose you 'til you're warm, like the water's glue
Hold your breath and let me count to three, when you really know it's right
Take my hand, we'll dive into the sea
暴風で波が荒立つように、私も一緒に踊る
接着剤のように、私の波があなたを暖かく包み込む
準備ができたら息を止めて、私が3つ数えるから
手を取って、一緒に海へ飛び込むの

It's true, you know that I would jump too
You know that I would jump too
Ooh, into the blue, into the blue
It's proof, 'cause we got nothing to lose
And there ain't nothing to prove
You know I'd jump with you
私を信じてほしい
どこまでもあなたに付いていく
たとえそれが深海でも
だって私たちに失うものなんてないでしょ
それが私を信じて欲しい理由
どこまでも付いていくよ

I'll be your mermaid
私があなたのマーメイドになる
繰り返し×3


【補足】
補足はありません