waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Over-Tove Lo

Stay up until dawn
もう朝になるっていうのに
I can't go home again now
また家に帰れない
After tonight
今夜が終われば
Seems like I'm out of your life
私はあなたの人生から消えてしまいそう
Apologize
謝ったって
No, it won't make it better
なんの解決にもならない
What can I say?
じゃあなんて言えばいいの?
It's all too late
もうなにもかも手遅れなのね

Tell me, is this the part when
When we part ways forever
教えてよ
これは私たちが別々の道を歩む瞬間なの?
Tell me, is this the part when
Part when we are
もしかして
これは私たちが…

O-O-O-Over
終わる瞬間
Wish I was, wish I was
So-so-so-sober
私がもっと冷静でいられればよかったのに
Guess we are, guess we are
そういえば私たちって
Fighting all this fight
いつだって喧嘩してたし
You're so cold without the love
あなたは冷たいし、愛してもくれない
There is nothing left out of everything we were
O-O-O-Over
私たちに何も残っていないってことは
Guess we are over
もう終わったのよ

Walk through the door
家に帰ってきたら
You see that I've been crying
泣きじゃくる私を見て
Head hanging low
You say "where the fuck have you been?"
あなたは開口一番に
「おまえ一体どこに行ってた?!」
Should I deny
And maybe dodge this bullet
嘘でもついて
ごまかせばよかったけど
You read my mind
私のことお見通しよね
I just can't lie
あなたに嘘はつけない

Tell me, is this the part when
When we part ways forever
教えてよ
これは私たちが別々の道を歩む瞬間なの?
Tell me, is this the part when
Part when we are
もしかして
これは私たちが…

O-O-O-Over
終わる瞬間
Wish I was, wish I was
So-so-so-sober
私がもっと冷静でいられればよかったのに
Guess we are, guess we are
そういえば私たちって
Fighting all this fight
いつだって喧嘩してたし
You're so cold without the love
あなたは冷たいし、愛してもくれない
There is nothing left out of everything we were
O-O-O-Over
私たちに何も残っていないってことは
Guess we are over
もう終わったのよ

(O-O-O-O-Over)
(O-O-O-O-Over)
(O-O-O-O-Over)
(Over)
Guess we are over
私たちはもう終わりなのよ

I can tell that you know when it kills you
私から別れを切り出してもいいけど
What you need me to say's gonna hurt you
そんなこと言ったら
きっとあなたを傷付ける
Wanna run, but I stay 'cause I have to
でも逃げちゃダメ
Have to tell you
あなたに伝えなきゃ

And I know that you're so gonna hate me
それでもあなたは私を憎むんでしょ?
If you did what I did, I would hate you too
私だってそんなことされたら憎むわよ
I would hate you too
憎むに決まってる

And we are
そうして私たちは…

O-O-O-Over
終わってしまう
Wish I was, wish I was
So-so-so-sober
私がもっと冷静でいられればよかったのに
Guess we are, guess we are
そういえば私たちって
Fighting all this fight
いつだって喧嘩してたし
You're so cold without the love
あなたは冷たいし、愛してもくれない
There is nothing left out of everything we were
O-O-O-Over
私たちに何も残っていないってことは
Guess we are over
もう終わったのよ

(O-O-O-O-Over)
(O-O-O-O-Over)
Guess we are over
私たちは終わりなの
(O-O-O-O-Over)
(O-O-O-O-Over)


【和訳補足】
補足はありません