waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Nothing But Love For You (feat. Lena Leon)


I'd give you the shirt off my back
Last dollar left in my bag
Don't have much to offer but
I'm prayin' you're ok with that
大切な物、全部持って行っていい
お金はカバンに入っているから
渡せる物はそんなにないけど
これで満足してほしい

What I would give to give you a whole new world call me Aladdin
But I give you my whole world hope that's enough
And if I had a penny for every time that you give me that magic
Honestly I would be rich as what
私はアラジンじゃないから、あなたに新しい世界は見せられない
あなたに見せられるのは私の世界で、それで満足してほしい
もしあなたにそんな能力があって
私に魔法をかけてくれれば良かったのに

I've got nothing but love for you
For you
I've got nothing but love for you
For you ahh
I don't even need money for the things we do
I've got nothing but love for you
For you ahh
私には何もないけど
一つ残っているものがある
私に残されたのは
あなたへの愛だけ
お金なんかで解決することじゃない
私に残されたのは
あなたへの愛だけ

I'd give you some change but with you
I would never change a thing
You brush my hair out of my face and tell me
I'm your everything
小銭なんかいくらでも渡すけど
私たちを変える必要なんてない*1
私の髪を撫でながら言ってくれたよね
私があなたの全てなんだって

What I would give to give you a whole new world call me Aladdin
But I give you my whole world hope that's enough
And if I had a penny for every time that you make me go (Mmm yeah)
Honestly then I'd be rich as what
私はアラジンじゃないから、あなたに新しい世界は見せられない
あなたに見せられるのは私の世界で、それで満足してほしい
もしあなたにそんな能力があって
私に魔法をかけてくれれば良かったのに

I've got
Nothing but love for you
For you
I've got
Nothing but love for you
For you ahh
I don't even need money for the things we do
I've got nothing but love for you
For you ahh
私には何もないけど
一つ残っているものがある
私に残されたのは
あなたへの愛だけ
お金なんかで解決することじゃない
私に残されたのは
あなたへの愛だけ

Nothing but love for you
Nothing but love for you
For you ahh
Nothing but love for you
Nothing but love for you
私に残されたのは
あなたへの愛だけ

Nothing but love for you
For you
I've got
Nothing but love for you
For you ahh
I don't even need money for the things we do
I've got nothing but love for you
For you ahh
私には何もないけど
一つ残っているものがある
私に残されたのは
あなたへの愛だけ
お金なんかで解決することじゃない
私に残されたのは
あなたへの愛だけ

Nothing but love for you
Nothing but love for you
For you ahh
私に残されたのは
あなたへの愛だけ
繰り返し×3


【補足】

*1:「change(お釣り)は与えるけど、change(変化)は加えない」という”change”を使った言葉遊び