waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

What’s With The Roses-NOTD & Kiiara


I wish I never saw you last night
I wish you never tapped my shoulder
I wish we never shared that ride
And woke up in your bed in the morning
Stop leaving me flowers at the door
I don't need that trouble no more
We're in a deadlock, tryna get through
I'd take the blame, but you know it takes two
昨晩会ったこと、後悔してる
あなたに見つかるのも嫌だったし
車に乗る気も本当はなかった
翌朝あなたのベッドで目が覚めて
ドア前には花が置かれてる
そんなことしてほしくない
私たち上手くいくわけないんだから
実際はどっちも悪いのに
いつも責任を感じるのは私だけ

I'm trying to
Say no, lay low
Walls up, eyes closed
Feel blue, I do
You don't, that sucks
断るつもりだったのに
結局押し負ける
部屋に入って、目を閉じる
私は憂鬱なのに
あなたは違うのね
意味わかんない

You got me all worked up again
Pour gasoline on my heart again
You light a match, then go dropping it
This shit is hopeless, what's with the roses?
それでもあなたに心動かされる
また私の心にガソリンを注いで
マッチに火をつけて放り込む
何の意味もないのに
あのバラは何だったの?
You got me all worked up again
I see your face and I fall again
How could you think that we could be friends?
This shit is hopeless, what's with the roses?
それでもあなたに心動かされる
あなたの顔を見ると、また倒れ込んでしまう
どうして友達でいられると思うの?
何の意味もないのに
あのバラは何だったの?

I wish I never saw you last night
Fuck, I wasn't thinking sober
Every time we say one last time
I wake up with a love hangover
昨晩会ったこと後悔してる
ああ、飲み過ぎたせいだ
いつも今回こそ最後だって言うけど
目が覚めても
あなたの愛に二日酔い

I'm trying to
Say no, lay low
Walls up, eyes closed
Feel blue, I do
You don't, that sucks
断るつもりだったのに
結局押し負ける
部屋に入って、目を閉じる
私はうんざりなのに
あなたは違うのね
意味わかんない

You got me all worked up again
Pour gasoline on my heart again
You light a match, then go dropping it
This shit is hopeless, what's with the roses?
それでもあなたに心動かされる
また私の心にガソリンを注いで
マッチに火をつけて放り込む
何の意味もないのに
あのバラは何だったの?
You got me all worked up again
I see your face and I fall again
How could you think that we could be friends?
This shit is hopeless, what's with the roses?
それでもあなたに心動かされる
あなたの顔を見ると、また倒れ込んでしまう
どうして友達でいられると思うの?
何の意味もないのに
あのバラは何だったの?

You say you want me to come, I'll have to rain check
You know the last time we tried, I was a train wreck
I'm feeling so sick and tired of being so lovesick
I see your name on my phone, now I'm on a mind trip, yeah
おいでよって言われて、カレンダーを確認する
この前会った時は、私酷かったよね
恋の病にはもううんざりなの
でも通知にあなたの名前を見て、迷ってしまう

You got me all worked up again
Pour gasoline on my heart again
You light a match, then go dropping it
This shit is hopeless, what's with the roses?
それでもあなたに心動かされる
また私の心にガソリンを注いで
マッチに火をつけて放り込む
何の意味もないのに
あのバラは何だったの?
You got me all worked up again
I see your face and I fall again
How could you think that we could be friends?
This shit is hopeless, what's with the roses?
それでもあなたに心動かされる
あなたの顔を見ると、また倒れ込んでしまう
どうして友達でいられると思うの?
何の意味もないのに
あのバラは何だったの?


【補足】
補足はありません。