waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Loyal (feat. Gigi)-Young Bombs

I’m problematic

It’s automatic

They say I’m a waste of a

Pretty face with a

Reckless taste and I

Can’t help myself I’m

Burning bridges

Counting stitches

Everyday it’s

Someone different

There’s something missing

私は問題児

生まれつきそうなの

顔がいいだけの欠陥品で

誰とでも付き合う

みんなそう言う

すぐ関係から逃げようとするし

嫌なことばかり思い出そうとする

毎晩一緒に過ごすのは

いつも違う男

これっておかしいよね

 

Then I found you

In all of the mistakes that led me to your place

I know that somethings changed cause I wanna stay

そしたらあなたと出会った

これが怪我の功名ってやつかな

これまでとは何かが違う

だって一緒にいたいって思えるから

 

I’ve never been loyal

I’ve always been selfish with my love

Was running in circles

But It’s you I run to now

Forget what they told ya

I’m leaving my habits at the door

I’ve never been loyal

But I’ll always be loyal to you

誠実でいたことなんてなかった

私の一方的な想いは

結局は私の元に届いていた

でも今回はあなたに届けたい

みんなの言うことは関係ない

昔の私は玄関に置いてきた

誠実でいたことはなかったけど

あなたには誠実でいたい

 

I was a liar

I lit a fire

But never with you I’ll

Keep it honest

That’s a promise

To hold me to

You got me living

This new religion

There’s no going back now

Something’s different

Nothing’s missing

私は嘘つきで

思わせぶりだけど

あなたの前では

嘘なんか吐かない

それさえ守っていれば

あなたに抱きしめてもらえるんだから

この約束守り抜いてみせる

もう後戻りはできない

いつもとは違う

でも何も間違ってない

 

Cause I found you

In all of the mistakes that led me to your place

I know that somethings change cause I wanna stay

それはあなたと出会えたから

これが怪我の功名ってやつかな

これまでとは何かが違う

だって一緒にいたいって思えるから

 

I’ve never been loyal

I’ve always been selfish with my love

Was running in circles

But It’s you I run to now

Forget what they told ya

I’m leaving my habits at the door

I’ve never been loyal

But I’ll always be loyal to you

誠実でいたことなんてなかった

私の一方的な想いは

結局は私の元に届いていた

でも今回はあなたに届けたい

みんなの言うことは関係ない

昔の私は玄関に置いてきた

誠実でいたことはなかったけど

あなたには誠実でいたい

 

But I’ll always be loyal to you

But I’ll always be loyal to you

いつまでもどこまでも

あなたについて行きたい

 

I’ve never been loyal

I’ve always been selfish with my love

Was running in circles

But It’s you I run to now

Forget what they told ya

I’m leaving my habits at the door

I’ve never been loyal

But I’ll always be loyal to you

誠実でいたことなんてなかった

私の一方的な想いは

結局は私の元に届いていた

でも今回はあなたに届けたい

みんなの言うことは関係ない

昔の私は玄関に置いてきた

誠実でいたことはなかったけど

あなたには誠実でいたい

 

I’ll always be loyal to you

あなたには誠実でいたい

<b><i>繰り返し×2</i></b>

 

 

【補足】

補足はありません