waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Disco Tits-Tove Lo

I say hi, you say hi
私がhiって言えば
あなたもそう返してくれる
We stay high
それだけで私たちはハイになれるの
You look so pretty, yeah
あなた本当に素敵なの

I'm sweatin' from head to toe
頭からつま先まで汗びっしょり
I'm wet through all my clothes
服もずぶ濡れになっちゃった
I'm fully charged, nipples are hard
これで準備万端、乳首も硬くなってきたわ
Ready to go
さあ行きましょ
I'm sweatin' from head to toe
頭からつま先まで汗びっしょり
I'm wet through all my clothes
服もずぶ濡れになっちゃった
I'm fully charged, nipples are hard
これで準備万端、乳首も硬くなってきたわ
Ready to go
さあ行きましょ

No, I don't, I don't have a type
誰でもいいの、誰でもいいから
Take a hit
一緒にハイなりましょ
Come on over tonight
夜が明けるまで
Take a hit
一緒にハイなりましょ
You can follow my bloodstream
あなたと体中を駆け巡るの
No, I don't have a type
誰でもいいから

Live right now, peakin' on top
そう、この瞬間よ
絶頂に達してる
So wild now, I'm high as fuck
この荒々しい感じ
最高の気分
Don't look down
そんな目でみないで
My mind, you can relax
私のことだから、好きにしててよ
I know how to dial it back
私にだってまともな時はあるけど
Not this time
今は違うの

I say hi, you say hi
私がhiって言えば
あなたもそう返してくれる
We stay high
それだけで私たちはハイになれるの
You look so pretty, yeah
あなた本当に素敵なの

I'm sweatin' from head to toe
頭からつま先まで汗びっしょり
I'm wet through all my clothes
服もずぶ濡れになっちゃった
I'm fully charged, nipples are hard
これで準備万端、乳首も硬くなってきたわ
Ready to go
さあ行きましょ
I'm sweatin' from head to toe
頭からつま先まで汗びっしょり
I'm wet through all my clothes
服もずぶ濡れになっちゃった
I'm fully charged, nipples are hard
これで準備万端、乳首も硬くなってきたわ
Ready to go
さあ行きましょ

No, I don't, I don't have a type
誰でもいいの、誰でもいいから
Take a hit
一緒にハイなりましょ
Come on over tonight
夜が明けるまで
Take a hit
一緒にハイなりましょ
You can follow my bloodstream
あなたと体中を駆け巡るの
No, I don't have a type
誰でもいいから

Live right now, peakin' on top
そう、この瞬間よ
絶頂に達してる
So wild now, I'm high as fuck
この荒々しい感じ
最高の気分
Don't look down
下になんか見ないでよ
My mind, you can relax
私のことだから、好きにしててよ
I know how to dial it back
私にだってまともな時はあるけど
Not this time
今は違うの

I say hi, you say hi
私がhiって言えば
あなたもそう返してくれる
We stay high
それだけで私たちはハイになれるの
You look so pretty, yeah
あなた本当に素敵なの

I say hi, you say hi
私がhiって言えば
あなたもそう返してくれる
We stay high
それだけで私たちはハイになれるの
You look so pretty, yeah
あなた本当に素敵なの

I'm sweatin' from head to toe
頭からつま先まで汗びっしょり
I'm wet through all my clothes
服もずぶ濡れになっちゃった
I'm fully charged, nipples are hard
これで準備万端、乳首も硬くなってきたわ
Ready to go
さあ行きましょ
I'm sweatin' from head to toe
頭からつま先まで汗びっしょり
I'm wet through all my clothes
服もずぶ濡れになっちゃった
I'm fully charged, nipples are hard
これで準備万端、乳首も硬くなってきたわ
Ready to go
さあ行きましょ

You think I'm drunk now, but I am not
酔ってると思ってるでしょ
でも違うの
You're so pretty, come roll with me
あなた本当に素敵なの
私と一緒に来てよ
I'm 'bout to get down, I'm high as fuck
私もう降参
最高の気分
I'm no chemist, but it's good shit
クスリのことなんてわからないけど
これって上物なんでしょ

I'm sweatin' from head to toe (oh)
頭からつま先まで汗びっしょり
I'm wet through all my clothes
服もずぶ濡れになっちゃった
I'm fully charged, nipples are hard
これで準備万端、乳首も硬くなってきたわ
Ready to go (oh, oh)
さあ行きましょ
I'm sweatin' from head to toe
頭からつま先まで汗びっしょり
I'm wet through all my clothes (yeah)
服もずぶ濡れになっちゃった
I'm fully charged, nipples are hard
これで準備万端、乳首も硬くなってきたわ
Ready to go
さあ行きましょ

I say hi, you say hi
私がhiって言えば
あなたもそう返してくれる
We stay high
それだけで私たちはハイになれるの
You look so pretty, yeah
あなた本当に素敵なの
Got good shit, what is it?
このクスリ気に入ったわ
なんていう名前?
No chemist, still want that magic, yeah
クスリのことなんてわからないけど
この魔法が欲しいだけなの
I say hi, you say hi
私がhiって言えば
あなたもそう返してくれる
We stay high
それだけで私たちはハイになれるの
You look so pretty, yeah
あなた本当に素敵なの
Got good shit, what is it?
このクスリ気に入ったわ
なんていう名前?
No chemist, still want that magic, yeah
クスリのことなんてわからないけど
この魔法が欲しいだけなの


【和訳補足】
Take a hitー「(マリファナなどの)薬物を打つ」という隠語。