waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Ghost of My Past (feat. Emily Falvey)


Hello, goodbye, at least we tried
We did our best to let our love survive
I don't think I'll make it through the night
Damn, I hate it that we're out of time
もう潮時なのかな、私たち頑張ったよね
どうにか続けられるよう試行錯誤したけど
今夜はどう考えても無理だと思う
賞味期限切れまで放っといたのが本当に悔しい

'Cause now when I see you
I don't know how to be
Don't wanna let it hurt
I'm glad that you've got her
Don't wanna think about you
Just pray to forget your name
Just forget about us
I'm glad that you found love
いまあなたの姿を見ても
どう振舞えばいいのか分からない
傷付けたくもないから
あなたが別の人を見つけられて良かった
あなたのこと考えたくもない
名前さえ忘れられるよう祈るだけ
私たちのことも忘れるよう祈る
あなたに別の人ができてよかった

Look at what you've done to me
I'm broken, tearing at the seams
I know it makes it hard to breathe
Look at what you've done me
私にしてきたこと、分かってる?
そのせいで自信さえ失ってしまった
だからもう続けられないの
私がどんな目にあったのか、分かってる?

'Cause now when I see you
I don't know how to be
Don't wanna lеt it hurt
I'm glad that you've got her
Don't wanna think about you
Just pray to forget your namе
Just forget about us
I'm glad that you found love
いまあなたの姿を見ても
どう振舞えばいいのか分からない
傷付けたくもないから
あなたが別の人を見つけられて良かった
あなたのこと考えたくもない
名前さえ忘れられるよう祈るだけ
私たちのことも忘れるよう祈る
あなたに別の人ができてよかった


【補足】
補足はありません