waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Waiting-Vicetone (feat. Daisy Guttridge)


I know I haven't called you
And it's been a few months since I tried to
Maybe I'm scared of saying the wrong thing
My palm has been shaking
From the weight of a heart that's breaking
Pretend I don't care, but it's killing me
何ヶ月も前から言い出したかったけど
いまだに話せてない
きっと間違ったことを言うのが怖いんだと思う
今にも心が折れそうで
手が震えてる
平気なふりをしても、私を蝕んでいく

I'd be happy for you
If you say you're happier with someone else
And I'll be honest with you
Just the thought of it hurts like hell
あなたが他の人と幸せなら
私はそれでいいの
でも正直言って
そのせいで心が砕けそう

All this time you've been thinking I moved on
But you should know I waited for you
Even if I try, I could never let you go
You should know I waited, I'm always waiting for you
私が次に進んだって思ってるんでしょ
でも私はずっとあなたを待っている
どう頑張ってもあなたを行かせられない
でも私はいつまでもあなたを待ってるから

Oh, I'm always waiting for you
Oh, you should know, I waited
いつまでもあなたを待ってるって
あなたに知って欲しい

I know it ain't my business
'Cause I'm the one who asked for the distance
But are you alone? Are you alright?
And maybe you would judge me
If I said that I hope you still love me
Feels like you don't, but I'm scared that I'm right
僕があれこれ言うのもおかしいよね
だって距離を置きたいのは僕なんだから
でも一人でやっていけてるの?
きっと僕を嫌いになっちゃっただろうな
もし君が僕をまだ愛してると言うなら
信じられないけど、もし本当だったどうしよう

I'd be happy for you
If you say you're happier with someone else
And I'll be honest with you
Just the thought of it hurts like hell
君が他の人と幸せなら
僕はそれでいいんだ
でも正直言って
そのせいで心が砕けそう

All this time you've been thinking I moved on
But you should know I waited for you
Even if I try, I could never let you go
You should know I waited, I'm always waiting for you
私が次に進んだって思ってるんでしょ
でも私はずっとあなたを待っている
どう頑張ってもあなたを行かせられない
でも私はいつまでもあなたを待ってるから

Oh, I'm always waiting for you
Oh, you should know I waited
いつまでもあなたを待ってるって
あなたに知って欲しい

All this time you've been thinking I moved on
But you should know I waited for you
Even if I try, I could never let you go
You should know I waited, I'm always waiting for you
私が次に進んだって思ってるんでしょ
でも私はずっとあなたを待っている
どう頑張ってもあなたを行かせられない
でも私はいつまでもあなたを待ってるから

Oh, I'm always waiting for you
Oh, you should now I waited
いつまでもあなたを待ってるって
あなたに知って欲しい


【和訳補足】
「他の人と幸せなら私はそれでいい」なんてそんなわけないですよね。