waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Breathing Fire-Anne-Marie


We can run, we can run
Chase after those sunsets, it's alright
数々の夕日を求めるように
私たちはどこまでも走り続ける
And we done what we done
However dark it gets, it's alright
過ぎたことは変えられない
でも暗闇の中でも私たちは大丈夫

We pull the trigger tight, uh
We glitter up the night
We live, we live to love
We live like we are free
引き金をしっかり引いて
銃口から吹き出す火花で夜空を照らす
私たちは愛するために生まれて
ありのままに生きていく

Like we're breathing fire
And we can be...
Like we're breathing fire
それはまるで火を吹くように
私たちだって
火を吹けるんだから
And we can roll downtown to where we're from
And we can ride that dragon all night long
And we can be...
二人で一晩中ドラゴンに乗って
私たちの生まれたあの町を飛び回る
私たちは世界を見渡せる存在だから

Like we're breathing fire
まるで火を吹くように
繰り返し×3

So we fuck and we fight
In our blood, in our bones and we know it's alright
私たちはヤるし、喧嘩することもある
それでもこれでいいって骨の髄まで分かってる
And we bark and we bite
We are all animals and we know that it's alright
犬みたいに吠えるし、噛み付きあう
でもこれでいいって分かってるから

We pull the trigger tight, uh
We glitter up the night
We live, we live to love
We live like we are free
引き金をしっかり引いて
銃口から吹き出す火花で夜空を照らす
私たちは愛するために生まれて
ありのままに生きていく

Like we're breathing fire
And we can be...
Like we're breathing fire
それはまるで火を吹くように
私たちだって
火を吹けるんだから
And we can roll downtown to where we're from
And we can ride that dragon all night long
And we can be...
二人で一晩中ドラゴンに乗って
私たちの生まれたあの町を飛び回る
私たちは世界を見渡せる存在だから

Like we're breathing fire
まるで火を吹くように
繰り返し×3


【和訳補足】
補足はありません。