waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Body Back(feat. Maia Wright)-Gryffin


Who cares what the world's gonna say?
'Cause you know they're gonna say it anyway
Who cares if they laugh at what we do?
'Cause it's only me and you that know the truth
みんなになんて言われようとどうでもいい
だって何をしたってどうせ言われるから
私たちのこと、みんなに笑われても気にしない
だって本当のことを知ってるのは私とあなただけだから

Middle finger to the sky
They don't know 'bout you and I
We've been rollin' deeper than they'll ever know
空に中指立ててやる
あなたと私のこと、誰もわかってないんだから
私たちはみんなが知ってる以上の関係

Even though I broke your heart
No, that won't keep us apart
Baby, I know, I know, I'm not giving you up
あなたの心を打ち砕いたとしても
そんなことで私たちは動じない
私は心に決めたの、あなたを絶対に諦めない

If you want my lovin' you got it anytime you want it
Baby, bring your body back to me
They can call me foolish and stupid
Don't know why I do this
But, baby, bring your body back to me
もしも私の愛が欲しいならいつでも言って
私のところに戻ってきてよ
みんな私をバカな女って言うだろうけど
私にも分からない
でも私のところに戻ってきて

I know, I know, I'm not giving you up
I know, I know, I'm not giving you up
If you want my lovin' you got it anytime you want it
Baby, bring your body back to me
あなたを諦めはしない
あなたを諦めはしない
もしも私の愛が欲しいならいつでも言って
私のところに戻ってきてよ

I know, I know, I'm not giving you up, giving you up
I, I know, I know, I'm not giving you up
I know, I know, I'm not giving you up, giving you up
Baby, bring your body back to me
あなたを諦めるなんて
私にはできない
絶対にあなたを諦めない
私のところに戻ってきてよ

Who cares what the world's gonna think?
'Cause you know they're gonna think it anyway
I love all the bad things that we do
Shut your mouth and put your hands where I want you to
みんなにどう思われようとどうでもいい
だって何をしたってどうせ勘違いされるから
バカなこと二人でしてたのも今は恋しい
何も言わずに私に手を任せて

Middle finger to the sky
They don't know 'bout you and I
We've been rollin' deeper than they'll ever know
空に中指立ててやる
あなたと私のこと、誰もわかってないんだから
私たちはみんなが知ってる以上の関係

Even though I broke your heart
No, that won't keep us apart
Baby, I know, I know, I'm not giving you up
あなたの心を打ち砕いたとしても
そんなことで私たちは動じない
私には分かる、あなたを絶対に諦めない

If you want my lovin' you got it anytime you want it
Baby, bring your body back to me
They can call me foolish and stupid
Don't know why I do this
But, baby, bring your body back to me
もしも私の愛が欲しいならいつでも言って
私のところに戻ってきてよ
みんな私をバカな女って言うだろうけど
私にも分からない
でも私のところに戻ってきて

I know, I know, I'm not giving you up
I know, I know, I'm not giving you up
If you want my lovin' you got it anytime you want it
Baby, bring your body back to me
あなたを諦めはしない
あなたを諦めはしない
もしも私の愛が欲しいならいつでも言って
私のところに戻ってきてよ

I know, I know, I'm not giving you up, giving you up
I, I know, I know, I'm not giving you up
I know, I know, I'm not giving you up, giving you up
Baby, bring your body back to me
あなたを諦めるなんて
私にはできない
絶対にあなたを諦めない
私のところに戻ってきてよ

If you want my lovin' you got it anytime you want it
Baby, bring your body back to me
They can call me foolish, stupid
Don't know why I do this
Baby, bring your body, baby, bring your
もしも私の愛が欲しいならいつでも言って
私のところに戻ってきてよ
みんな私をバカな女って言うだろうけど
私にも分からない
私のところに戻ってきて

If you want my lovin' you got it anytime you want it
Baby, bring your body back to me
They can call me foolish and stupid
Don't know why I do this
But, baby, bring your body back to me
もしも私の愛が欲しいならいつでも言って
私のところに戻ってきてよ
みんな私をバカな女って言うだろうけど
私にも分からない
でも私のところに戻ってきて

I know, I know, I'm not giving you up
I know, I know, I'm not giving you up
If you want my lovin' you got it anytime you want it
Baby, bring your body back to me
あなたを諦めはしない
あなたを諦めはしない
もしも私の愛が欲しいならいつでも言って
私のところに戻ってきてよ


【補足】
補足はありません。