waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Lies In The Dark-Tove Lo

Over, over, and again
Over (aah) and again
Over, over, and again
Over (aah)

People talk, but people don't know
みんなそう言うけど、本当は知らないの
You can't make plans, just live as I go
あなたも私みたいに生きてるのね
People talk, they don't understand
みんなそう言うけど、本当は分かってないの
Love and pain go hand in hand
愛と痛みはいつも一緒なんだから
Ooh, say what they want, I'm still thinking it's worth it
みんなの欲しいもの言ってみてよ、私もまだ何が正しいかわからないの
Ooh, little bit drunk, tell my heart you won't hurt it
わたしちょっと飲みすぎたみたい、傷つけないって約束してよね

I love your lies in the dark
あなたのあの嘘、私は好きよ
Love tearing up a broken heart
愛はボロボロの心をもっと引き裂くの
Over, over, and again
何度も何度もね
I love you, now take me home
愛してるの、家に連れて行ってよ
Love every way you turn me on
愛はいつだって私をその気にさせるの
Over, over, and again
何度も何度もね

Over, over, and again
Over (aah) and again
Over, over, and again
Over (aah) and again
Over, over, and again
Over (aah) and again
Over, over, and again
Over (aah) and again

I can't fake I'm in it for you
もうあなたに尽くすふりは出来ない
Good people do bad things too
善い人だって悪いことをするのよ
Say you changed, don't know if I would (nah)
あなたが変わったとしても、私も変わるかはわからないけど
Wanna be yours for real if I could
なれるものならあなたのものになりたいの

I love your lies in the dark
あなたのあの嘘、私は好きよ
Love tearing up a broken heart
愛はボロボロの心を引き裂くの
Over, over, and again
何度も何度もね
I love you, now take me home
あなたが好きなの、家に連れて行ってよ
Love every way you turn me on
愛はいつだって私をその気にさせるの
Over, over, and again
何度も何度もね

Over, over, and again
Over (aah) and again
Over, over, and again
Over (aah) and again
Over, over, and again
Over (aah) and again
Over, over, and again
Over (aah) and again

Ooh, say what they want, I'm still thinking it's worth it
みんなの欲しいもの言ってみてよ、私もまだ何が正しいかわからないの
Ooh, little bit drunk, tell my heart you won't hurt it
わたしちょっと飲みすぎたみたい、傷つけないって約束してよね

Over, over, and again
Over (aah) and again
Over, over, and again
Over (aah) and again
(Over, over, and again)
Love your lies in the dark
(Over, aah, and again)
Love tearing up a broken heart
(Over, over, and again)
(Over, aah, and again)
I love you, now take me home
(Over, over, and again)
Love every way you turn me on
(Over, aah, and again)

Love your lies in the dark
あなたのあの嘘、私は好きよ

 

【和訳補足】

補足はありません