waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Walk Thru Fire (feat. Meron Ruan) -Vicetone


Talk to me
Spill the secrets you've been keeping
Life cuts deep
Let me help pick up the pieces
今まで言い出せなかったこと
全部吐き出してみて
苦しくて心が砕けても
一緒に私がカケラを拾ってあげる

You're not alone, I'm by your side
Don't you know, don't you know
I'll walk through fire with you
I'll walk through fire
あなたは一人じゃない、私が隣にいる
どうしてそんなこともわからないの?
炎が道を遮るというなら
私と一緒に切り抜けようよ
No matter what, I'll make it right
Don't you know, don't you know
I'll walk through fire with you
I'll walk through fire
なにがあっても私がなんとかしてみせる
どうしてそんなこともわからないの?
炎が道を遮るというなら
私と一緒に切り抜けようよ

I'm not an angel, I'm not a saint
I've been a closed book full of mistakes
But when you're broken, when you're in pain
Oooh, ooh
I'll walk through fire with you
私は天使でもなければ聖人でもない
悩みばっかりの気難しい人間だけど
あなたが痛みの中で壊れてるというなら
私が一緒に炎の中を突き進む

I'll walk through fire
I'll walk through fire with you
I'll walk through fire
あなたと一緒に
炎の中を突き進む

You know I
Don't pretend to be a savior
But let me in, yeah
I promise that nobody can break us
私がヒーローなんか気取らないって
分かってるくせに
だから心を開いてよ
誰にも私たちの邪魔はさせないから

You're not alone, I'm by your side
Don't you know, don't you know
I'll walk through fire with you
I'll walk through fire
あなたは一人じゃない、私が隣にいる
どうしてそんなこともわからないの?
炎が道を遮るというなら
私と一緒に切り抜けようよ
No matter what, I'll make it right
Don't you know, don't you know
I'll walk through fire with you
I'll walk through fire
なにがあっても私がなんとかしてみせる
どうしてそんなこともわからないの?
炎が道を遮るというなら
私と一緒に切り抜けようよ

I'm not an angel, I'm not a saint
I've been a closed book full of mistakes
But when you're broken, when you're in pain
Oooh, ooh
I'll walk through fire with you
私は天使でもなければ聖人でもない
悩みばっかりの気難しい人間だけど
あなたが痛みの中で壊れてるというなら
私が一緒に炎の中を突き進む

I'll walk through fire with you
I'll walk through fire
I'll walk through fire with you
I'll walk through fire with you
あなたと一緒に
炎の中を突き進む

You're not alone, I'm by your side
Don't you know, don't you know
I'll walk through fire with you
I'll walk through fire
あなたは一人じゃない、私が隣にいる
どうしてそんなこともわからないの?
炎が道を遮るというなら
私と一緒に切り抜けようよ

I'm not an angel, I'm not a saint
I've been a closed book full of mistakes
But when you're broken, when you're in pain
Oooh, ooh
I'll walk through fire with you
私は天使でもなければ聖人でもない
悩みばっかりの気難しい人間だけど
あなたが痛みの中で壊れてるというなら
私が一緒に炎の中を突き進む

I'll walk through fire with you
I'll walk through fire
I'll walk through fire with you
I'll walk through fire with you
あなたと一緒に
炎の中を突き進む


【和訳補足】
a closed bookー「気難しい人」「理解しがたい事」という意味。この場合は前者。