waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Church-Alison Wonderland


I don't know where I should begin
All this time that I'm putting in (Aah)
Build me up just to bring me down (Ah-aah)
'Cause you don't want me to take the crown (Aah)
どこから始めればいいんだろう
ずっと我慢して過ごしてきたけど
頑張ろうとするたびに挫折してしまう
私の幸せだって願ってくれない

I shouldn't let you get to me, but you do
I let you take it out on me, yes it's true
You're saying sorry constantly
But you never, but you never (Never)
あなたに心を許すべきではなかった
いろんな不満だってぶつけられたし
あなたはその度に謝ってきたけど
あなたは絶対に…

Never say a prayer for me
Never celebrate your hands on me
You better treat me like church (Church)
You better treat me like church (Church)
You better treat me like
絶対に私に愛を捧げてくれなかった
絶対に私を祝ってくれなかった
私に会うときは教会に来たと思ってよ
教会に来たときのように
ちゃんと私を扱って

I don't know what I'm meant to do (Ah-aah)
All I know's I believe in you (Aah)
So praise me up for the things I've done (Ah-aah)
I should feel like the only one (Aah)
自分でも何をしてるか分からない
少なくともあなたに惚れてるのは間違いない
だからちゃんと私のこと褒めて欲しいし
愛されてるって感じたいの

I shouldn't let you get to me, but you do
I let you take it out on me, yes it's true
You're saying sorry constantly
But you never, but you never (Never)
あなたに心を許すべきではなかった
いろんな不満だってぶつけられたし
あなたはその度に謝ってきたけど
あなたは絶対に…

Never say a prayer for me
Never celebrate your hands on me
You better treat me like church (Church)
You better treat me like church (Church)
You better treat me like
絶対に私に愛を捧げてくれなかった
絶対に私を祝ってくれなかった
私に会うときは教会に来たと思ってよ
教会に来たときのように
ちゃんと私を扱って

I shouldn't let you get to me, but you do
I let you take it out on me, yes it's true
You're saying sorry constantly
But you never, but you never
あなたに心を許すべきではなかった
いろんな不満だってぶつけられたし
あなたはその度に謝ってきたけど
あなたは絶対に…

Never say a prayer for me
Never celebrate your hands on me
You better treat me like church (Church)
You better treat me like church (Church)
You better treat me like church (Church)
You better treat me like church (Church)
You better treat me like church (Church)
You better treat me like church (Church)
You better treat me like church (Church)
You better treat me like
絶対に私に愛を捧げてくれなかった
絶対に私を祝ってくれなかった
私に会うときは教会に来たと思ってよ
教会に来たときのように
ちゃんと私を扱って


【和訳補足】
補足はありません。