waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Bad as the Boys (feat ALMA)-Tove Lo


I run my fingers through her hair
Crushing my hope that this could go anywhere
I'm just a memory of good times
She's not mine
彼女の髪を触りながら考える
いつだって私の思った通りにはいかないんだって
私はただの思い出作りに利用されただけ
彼女は私のものじゃないの

Love hurts when you hold her
But it's over
Love hurts when you're deep in
She's forgetting
彼女を抱きしめる間も辛かった
でもそんなのも終わり
あなたがのめり込むほどに辛くなる
彼女は忘れようとしてるんだから

I met her in the summer, thinking life will get better
But she's gone now, took my heart and sunk with it
She was just as bad as the boys
Bad as the boys
彼女に夏に出会って、人生も悪くないかなって思ってたのに
私の心を奪って沈めて、いなくなってしまった
彼女もそこら辺の男と変わらないやつだったの
繰り返し×1

I know she used me for some fun
And I was down until she felt like the one
Maybe the heat just got me blind
She's so fine
私とは遊びだったのね
こっちは真剣だったのに
でも恋は盲目だって言うし
彼女はそういうつもりじゃないんだし

Love hurts when it's fire
She's a liar
Love hurts when you're fingering *1
But she kiss him
そういう時こそ愛は辛いもの
彼女は嘘つきだったんだよ
あなたが自分のアソコいじってる間
彼女は男とキスしてる

I met her in the summer, thinking life will get better
But she's gone now, took my heart and sunk with it
She was just as bad as the boys
Bad as the boys
彼女に夏に出会って、人生も悪くないかなって思ってたのに
私の心を奪って沈めて、いなくなってしまった
彼女もそこら辺の男と変わらないやつだったの
繰り返し×1

Big girls cry, big girls cry
It's, it's, it's alright
繰り返し×3
いい大人だって泣く時はあるの
でもきっと良くなるから

I met her in the summer, thinking life will get better
But she's gone now, took my heart and sunk with it
She was just as bad as the boys
Bad as the boys
彼女に夏に出会って、人生も悪くないかなって思ってたのに
私の心を奪って沈めて、いなくなってしまった
彼女もそこら辺の男と変わらないやつだったの
繰り返し×1

I, I know she, I know she used me for some fun
She was as bad as the boys
私とは遊びだったのね
こっちは真剣だったのに
繰り返し×2

*1:辞書には載っていない意味。非常に卑猥なので。