waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Throw Away My Number (feat. Riley Biederer)-Jordie Ireland


7 a.m.
You text me back like an hour ago
Are you still up?
朝7時
1時間前にあなたからの返信
まだ起きてるの?

You say we're friends
But it doesn't feel like we're friends
When you're talking about us
私たちのことただの友達って言ったけど
あなたがその事を話すたびに
私にはそうは思えないの

Last night
You and her made me feel
Not good enough for the last time
But it's alright
Because I found somebody who
Is good enough for me last night
昨晩のこと
あなたは他の子と遊んでたけど
私では満足できなかったんでしょ
でもいいの
その時私には他に良い人がいたから
私自身が満足できる人が

So throw away my number
All the pictures you've been taking
Yeah you're just another one
Who wants it when he's wasted
Some things will never change
So you can throw away
Throw away my number
Throw away my number, ah
だから私の番号なんて捨てて
一緒に写った写真もいらない
私にとってあなたはもう関係ない人
この関係でいいんでしょ
絶対に変わらないことだってある
このままでいいって思うんでしょ
私の番号なんて
捨てちゃっていいから

Throw away my number, ah
私の番号なんて捨てて

7 a.m.
He came to mine
We were talking all night
And he's still here (Mmm hmm)
And we're making plans
Plans that I wanted to make with you
Now I just don't care (Don't care)
朝7時
彼がうちに来たの
一晩中喋り通してて
いまでもここにいる
デートの計画を考えてたの
でもそれはあなたとしたかったこと
でもそんなことはどうでもいい

'Cause last night
You and her made me feel
Not good enough for the last time
But it's alright
Because I found somebody who
Is good enough for me last night
だって昨晩は
あなたは他の子と遊んでたけど
私では満足できなかったんでしょ
でもいいの
その時私には他に良い人がいたから
私自身が満足できる人が

So throw away my number
All the pictures you've been taking
Yeah you're just another one
Who wants it when he's wasted
Some things will never change
So you can throw away
Throw away my number
Throw away my number, ah
だから私の番号なんて捨てて
一緒に写った写真もいらない
私にとってあなたはもう関係ない人
この関係でいいんでしょ
絶対に変わらないことだってある
このままでいいって思うんでしょ
私の番号なんて
捨てちゃっていいから

Throw away my number, ah
私の番号なんて捨てて

I know you'll be calling
Calling me crazy
Saying you've changed and
You want it back
The way you had it
But I won't be calling
No, I won't be wasting
You had it but you didn't want us
I'm finally over it, so just
私には分かるの
狂おしいほど私に会いたいのが
自分は変わったから
元に戻りたいんだって
昔と同じようになりたいって
でも私は違う
もう時間を無駄にはしない
だってあなたはあの時そういう決断をしたんでしょ
ようやく私は乗り越えたんだから

So throw away my number
All the pictures you've been taking
Yeah you're just another one
Who wants it when he's wasted
Some things will never change
So you can throw away
Throw away my number
Throw away my number, ah
だから私の番号なんて捨てて
一緒に写った写真もいらない
私にとってあなたはもう関係ない人
この関係でいいんでしょ
絶対に変わらないことだってある
このままでいいって思うんでしょ
私の番号なんて
捨てちゃっていいから

Throw away my number, ah
私の番号なんて捨てて


【補足】
補足はありません。