waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Something Strange-Vicetone (feat. Haley Reinhart)


I looked over my shoulder

Saw you walking through the door

But you're not the same baby that I once knew

It's like I don't know you anymore
後ろを振り返ると
あなたがドアから入ってきた
でもそれは私の知ってるあなたではなくて
まるで知らない人みたい

Feel a haze washing over you and me

Look for the light inside the clouds

Sometimes the rain leaves as quickly as it's storming

Looks like the worst is over now
私たちの間にモヤが立ち込めたみたいで
雲の中でも光を追い求めてしまう
大雨が嵐のように一瞬で過ぎ去ることもあるし
少しずつ良くなってるはずだよね

Something strange hit me
Something strange hit me
Something strange hit me
I don't know you anymore
なんなのか分からないけど
なにかおかしなことが
私に起こっているみたい
あなたは一体誰なの?
繰り返し×1

Ooh, I don't know you anymore
Ooh, I don't know you anymore
私はあなたを知らない
私の知ってるあなたはどこ?

It's always hard to say goodbye
To the one person that's on your mind
But I can't waste my time trying to make you see
You can't take back another lie
パートナーにさよならを言うのは
いつだって辛いよね
しかもあなたは何をしても分かってくれない
これ以上嘘なんかつかないでよ

You promised me long ago
Although I try my best to believe
You said your sorry ways would disappear
Now it's time for me to leave
大昔に約束してくれたよね
頑張って信じようとしたよ
あなたが悪いと思ってないなら
もう別れどきなのかもしれないね

Something strange hit me
Something strange hit me
Something strange hit me
I don't know you anymore
なんなのか分からないけど
なにかおかしなことが
私に起こっているみたい
あなたは一体誰なの?
繰り返し×1

Ooh, I don't know you anymore
Ooh, I don't know you anymore
私はあなたを知らない
私の知ってるあなたはどこ?

Something strange hit me
Something strange hit me
Something strange hit me
I don't know you anymore
なんなのか分からないけど
なにかおかしなことが
私に起こっているみたい
あなたは一体誰なの?
繰り返し×1

Ooh, I don't know you anymore
Ooh, I don't know you anymore
私はあなたを知らない
私の知ってるあなたはどこ?


【和訳補足】
補足はありません。