waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Take Cover-Jordie Ireland


We're fighting with the rules of love
Throw it away and give it up
恋の決め事で争ってばかり
そろそろ諦めてもいいのに
Boy, did we really give enough
We're heading for our biggest drop
ねえ、私たちって
このままじゃお互い傷付くだけ

Fire fight fire, we know it don't work
毎日喧嘩の連続
私たちは続かないって分かってる
Higher and higher, we know this won't hurt
どこまでも高く
こうすれば誰も傷つかない
Fire fight fire, we know it don't work
それでも毎日喧嘩ばっかり
これじゃ解決しない
We know this won't work
これ以上続かないの

Know that you're my one and only
Tell me why we can't keep holding on
運命の人って分かってるのに
どうして私たちはダメになってしまったの?
It's gonna be our biggest mistake
So, baby take cover
こんなこと間違ってる
だからここでお別れ
Tell me you were scared and afraid
I know you've already lost enough
あなただって傷ついたでしょ
いろんなものを失ったはず
I see you hold the pain and heartache
Baby take cover
Baby take cover
でもこれ以上苦しむ必要はないの
私たちはもう終わりだから
お互い姿を消そうよ

We both agree that it's unfair
To give away what isn't there
初めからないものを捨て去るなんて
無意味だって2人で納得したはず
We do this all over again
The truth hurts and you're unaware
なのになぜか何度も繰り返す
真実を知るのが怖いのに
あなたはまだ気づいてないの

Fire fight fire, we know it don't work
毎日喧嘩の連続
私たちは続かないって分かってる
Higher and higher, we know this won't hurt
どこまでも高く
こうすれば誰も傷つかない
Fire fight fire, we know it don't work
それでも毎日喧嘩ばっかり
これじゃ解決しない
We know this won't work
これ以上続かないの

Know that you're my one and only
Tell me why we can't keep holding on
運命の人って分かってるのに
どうして私たちはダメになってしまったの?
It's gonna be our biggest mistake
So, baby take cover
こんなこと間違ってる
だからここでお別れ
Tell me you were scared and afraid
I know you've already lost enough
あなただって傷ついたでしょ
いろんなものを失ったはず
I see you hold the pain and heartache
Baby take cover
Baby take cover
でもこれ以上苦しむ必要はないの
私たちはもう終わりだから
お互い姿を消そうよ

Don't run away, even through it all
We've kept up the flame, cause our loves not gone
それでも逃げちゃダメ
私たちの炎を絶やさないように
I won't run away, even through it all
We've kept up the flame, cause this loves not gone
それでも私は逃げない
この炎はまだ消えてないんだから

Know that you're my one and only
Tell me why we can't keep holding on
運命の人って分かってるのに
どうして私たちはダメになってしまったの?
It's gonna be our biggest mistake
So, baby take cover
こんなこと間違ってる
だからここでお別れ


【和訳補足】
補足はありません。