waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Just Friends-Hayden James(feat. Boy Matthews)

When it's late at night
Do you recall that night?
夜が更けると思い出すんだ
君はあの夜のこと覚えてる?
'Cause I think about it sometimes
I'm just lying, it's all the time, babe
ふとした時に思うんだ
僕はいつも嘘をついていたんじゃないかって

I found out the way to your heart
Then found myself completely lost
ようやく君という存在に巡り会えたんだ
同時に自分でも気持ちを整理できてないって気付いた
Whatever, it doesn't matter, we fine
I don't need to label how we good time
そんなことはどうでもいいんだ
いちいち僕らの関係を見直す必要もない
And we don't need to tell nobody, we ride
'Cause fuck it, we're young, it's just fun
2人でヤってるなんて人に言わなくていいだろ?
若いんだから楽しもうよ

It started off just a touch
Innocent like friends, like friends
最初は軽いボディタッチだったんだ
ただの友達だと思って
Yeah, wake up here tired, horizontal
We just friends, just friends
気付いたら疲れきってベッドの上
僕らはただの友達だよ
Maybe one drink, nothing too far gone (too far)
Is it the stars saying fall in love? No
一杯しか飲んでないはずだよね
お星様がこうなる運命って言ってるのかな
We don't say much as we lay here
We just friends, just friends
言葉を交わす意味もないよ
僕らはただの友達なんだから

When you say my name
So casual touch, my hand
僕の名前を呼ぶ時に
何気なく手に触れるよね
I stop and play it cool
Like I'm not into you
そんな時は冷静を装うんだ
君に惹かれてないってね
But I'm just lying
You drive me wild and say
でもそれは嘘
楽しくて仕方がないんだ

I found out the way to your heart
Then found myself completely lost
ようやく君という存在に巡り会えたんだ
同時に自分でも気持ちを整理できてないって気付いた
Whatever, it doesn't matter, we fine
I don't need to label how we good time
そんなことはどうでもいいんだ
いちいち僕らの関係を見直す必要もない
And we don't need to tell nobody, we ride
'Cause fuck it, we're young, it's just fun
2人でヤってるなんて人に言わなくていいだろ?
若いんだから楽しもうよ

It started off just a touch
Innocent like friends, like friends
最初は軽いボディタッチだったんだ
ただの友達だと思って
Yeah, wake up here tired, horizontal
We just friends, just friends
気付いたら疲れきってベッドの上
僕らはただの友達だよ
Maybe one drink, nothing too far gone (too far)
Is it the stars saying fall in love? No
一杯しか飲んでないはずだよね
お星様がこうなる運命って言ってるのかな
We don't say much as we lay here
We just friends, just friends
言葉を交わす意味もないよ
僕らはただの友達なんだから

I found out the way to your heart
Then found myself completely lost
ようやく君という存在に巡り会えたんだ
同時に自分でも気持ちを整理できてないって気付いた
Whatever, it doesn't matter, we fine
I don't need to label how we good time
そんなことはどうでもいいんだ
いちいち僕らの関係を見直す必要もない
And we don't need to tell nobody, we ride
'Cause fuck it, we're young, it's just fun
2人でヤってるなんて人に言わなくていいだろ?
若いんだから楽しもうよ

It started off just a touch
Innocent like friends, like friends
最初は軽いボディタッチだったんだ
ただの友達だと思って
Yeah, wake up here tired, horizontal
We just friends, just friends
気付いたら疲れきってベッドの上
僕らはただの友達だよ
Maybe one drink, nothing too far gone (too far)
Is it the stars saying fall in love? No
一杯しか飲んでないはずだよね
お星様がこうなる運命って言ってるのかな
We don't say much as we lay here
We just friends, just friends
言葉を交わす意味もないよ
僕らはただの友達なんだから


【和訳補足】
補足はありません。