waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Cry-Anne-Marie


I've never been a quitter
But you're not gonna pull me to the ground
私は簡単には諦めないのよ
でもあなたは私を止めようとはしないのね
See, I've always been a winner
People always try to take, take, take my crown
ほら、いつだって私が勝つでしょ
みんな私の王冠を奪おうとしてくる

But I thought you were different
Beating to the rhythm of my sound
でもあなたは違ったの
ちゃんと私の調子に合わせてくれる
But you found somebody fitter
And she lets you down, down, down
でももっと素敵な子を見つけたのに
あなたは彼女にフラれちゃうの

In the middle of the night I see you crying, yeah, yeah
Now you're sleeping on your own and realizing, yeah, yeah
夜中に泣いてるのを見たわよ
独りでベッドで横になりながらようやく気づくの
Don't you know, you know you shouldn't held me down
With all your might, begging for me to give you one last try
私を守る必要なんてなかったのよ
結局あなたはそれだけ力を尽くして
私に最後のチャンスを媚びることになる
Why you're crying? Yeah, yeah
Hush, baby, don't cry
どうして泣いてるの?
静かにしてよ
泣かないで、baby

You'll never find another
Another piece of luxury like me
また別の子が見つかると思ってるでしょ
私みたいな都合のいい女が
You're such a motherfucker
You couldn't even make, make, make my tea
あなたって本当にクソ野郎ね
私の紅茶も淹れられなかったくせに
Guilty, you're too innocent
It's a little bit too late to start and try
2% my lover, 98% was waste of time
後悔してももう手遅れ
もう少し早く始めてればよかったのにね
その努力のうち2%は私のため
でも98%は時間の無駄よ

In the middle of the night I see you crying, yeah, yeah
Now you're sleeping on your own and realizing, yeah, yeah
夜中に泣いてるのを見たわよ
独りでベッドで横になりながらようやく気づくの
Don't you know, you know you shouldn't held me down
With all your might, begging for me to give you one last try
私を守る必要なんてなかったのよ
結局あなたはそれだけ力を尽くして
私に最後のチャンスを媚びることになる
Why you're crying? Yeah, yeah
Hush, baby, don't cry
どうして泣いてるの?
静かにしてよ
泣かないで、baby

Said goodbye, I'll be on my way, na-na-na
Don't you cry, it will be okay, na-na-na
ここでお別れよ
私は自分の道を進むから
泣かないでよ
これでいいの
Said goodbye, I'll be on your way, yeah-yeah-yeah
Don't you cry, it will be okay, be okay, it will be okay
ここでお別れよ
きっとまた出会う日が来る
泣かないでよ
これでいいの
Hush, baby, don't cry
静かにしてよ
泣かないで、baby

In the middle of the night I see you crying, yeah, yeah
Now you're sleeping on your own and realizing, yeah, yeah
夜中に泣いてるのを見たわよ
独りでベッドで横になりながらようやく気づくの
Don't you know, you know you shouldn't held me down
With all your might, begging for me to give you one last try
私を守る必要なんてなかったのよ
結局あなたはそれだけ力を尽くして
私に最後のチャンスを媚びることになる
Why you're crying? Yeah, yeah
Hush, baby, don't cry
どうして泣いてるの?
静かにしてよ
泣かないで、baby


【和訳補足】
補足はありません