waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Coming Home-Sheppard


I've been stuck in motion
この足を止めることなんてできないよ
Moving too fast
あまりにも速く走りすぎて
Trying to catch a moment that slips through my hands
一つ一つの瞬間を捉えたいのに
手からすり抜けてしまう
All I see are long days and dark nights
僕が過ごしているのは長い日中と夜の暗闇ばかり
I'm lost without you, but I'm on my way, so hold tight
道に迷っちゃったみたい
いま君のもとに向かってるから
辛抱強く待っててよ

I'm coming home tonight
今夜には着くよ
Meet me in the valley where the kids collide into the morning
あの渓谷で落ち合おう
朝には子供たちが飛び出して来るあの場所で
Oh my god, my town is coming alive (coming alive)
信じられないよ
僕らの街が生き返るようだ
I'm coming home tonight
今夜には着くよ
I know you're ready for the stars to fly into the morning
星に乗って
朝へ飛び立つ準備はできてるよね
Oh my god, my town is coming alive
信じられないよ
僕らの街が生き返るようだ
Cause I'm coming home tonight
Cause I'm coming home tonight
今夜には故郷に帰るよ

Don't wanna spend my whole life catching my breath
一休みしてばかりの人生にはうんざりなんだ
Cause I've been running 'round and 'round and 'round
僕はこれまで走りに走り続けてきて
And I got nothing left
なにも残っちゃいない
There's nothing like a sunset, skyline
地平線に沈む夕日が
To let you know you're almost home
君に自分の居場所を知らせてくれる
So breathe in, and hold tonight
今夜はもうすぐそこだよ、辛抱強くね

I'm coming home tonight
今夜には着くよ
Meet me in the valley where the kids collide into the morning
あの渓谷で落ち合おう
朝には子供たちが飛び出して来るあの場所で
Oh my god, my town is coming alive (coming alive)
信じられないよ
僕らの街が生き返るようだ
I'm coming home tonight
今夜には着くよ
I know you're ready for the stars to fly into the morning
星に乗って
朝へ飛び立つ準備はできてるよね
Oh my god, my town is coming alive
信じられないよ
僕らの街が生き返るようだ
Cause I'm coming home tonight
Cause I'm coming home tonight
今夜には故郷に帰るよ

Time has a way of diluting emotions
But I won't let the distance get in between us
僕らの感情は時を経ても
決して弱まることはない

I'm coming home tonight
今夜には着くよ
Meet me in the valley where the kids collide into the morning
あの渓谷で落ち合おう
朝には子供たちが飛び出して来るあの場所で
Oh my god, my town is coming alive (coming alive)
信じられないよ
僕らの街が生き返るようだ
I'm coming home tonight
今夜には着くよ
I know you're ready for the stars to fly into the morning
星に乗って
朝へ飛び立つ準備はできてるよね
Oh my god, my town is coming alive
信じられないよ
僕らの街が生き返るようだ
Tonight
今夜には
Cause I'm coming home tonight
故郷に帰るよ

Oh, woah (oh, woah)
Oh, woah (oh, woah)
Oh, woah (oh, woah)
Oh, woah, oh


【和訳補足】
補足はありません