waniの和訳録

リクエストあればどうぞ。

Got Love-Tove Lo

When I breathe then I breathe into you and I feel you right to the bone
骨の髄まで息を吹き込めば
あなたはすっかり私のもの
And I give what you give and we go even higher than we are strong
私たちはお互いを強め合って
強さを超越するの
And the cracks in the walls covered up by the sheets we live underneath
壁のひび割れ些細な問題なんて
シーツに潜っていれば、無いも同然
All the sex, all the nights we stay up yeah we're stuck but we're more than free
夜が明けるまでベッドから抜け出せず
私たちは自由を超えた存在になるの

Ooooh aaaah oooooh aaaaah
Got the world in our hand like a land
それでも私たちの手にあるのは
ちっぽけな世界

Got enough to make the ocean look like it's a pond
私たちの愛は、大海を池に
Got enough to turn the valleys into mountaintops
谷の底を頂上に変えてしまうほど力強いの
And we live like legends now, know that we'll never die
そうして生きる伝説になって
永遠に生き続ける
We got love, we got love
私たちには愛があるから
Got enough to make the ocean look like it's a pond
私たちの愛は、大海を池に
Got enough to turn the valleys into mountaintops
谷の底を頂上に変えてしまうほど力強いの
And we live like legends now, know that we'll never die
そうして生きる伝説になって
永遠に生き続ける
We got love, we got love
私たちには愛があるから

I can feel that you feel what I feel and I feel it all in your hands
私はもうすっかりあなたの手中
When we touch it's too much and you're making me move, yeah, now make me dance
あなたとくっついていたら体がムズムズして
踊りたくなったの
Going body to body for good saying nobody get's it right
永遠に体を重ね合わせていたいぐらい
どういうことか誰も分かってない

We don't plan, we don't care, got the fume and the flame, we don't let it die
この先どうするかなんて気にしない
この炎を私たちは絶対に絶やさない
Ooooh aaaah oooooh aaaaah
Got the world in our hand like a land
それでも私たちの手にあるのは
ちっぽけな世界

Got enough to make the ocean look like it's a pond
私たちの愛は、大海を池に
Got enough to turn the valleys into mountaintops
谷の底を頂上に変えてしまうほど力強いの
And we live like legends now, know that we'll never die
そうして生きる伝説になって
永遠に生き続ける
We got love, we got love
私たちには愛があるから
Got enough to make the ocean look like it's a pond
私たちの愛は、大海を池に
Got enough to turn the valleys into mountaintops
谷の底を頂上に変えてしまうほど力強いの
And we live like legends now, know that we'll never die
そうして生きる伝説になって
永遠に生き続ける
We got love, we got love
私たちには愛があるから

Got enough to make the ocean look like it's a pond
私たちの愛は、大海を池に
Got enough to turn the valleys into mountaintops
谷の底を頂上に変えてしまうほど力強いの
And we live like legends now, know that we'll never die
そうして生きる伝説になって
永遠に生き続ける
We got love, we got love
私たちには愛があるから
Got enough to make the ocean look like it's a pond
私たちの愛は、大海を池に
Got enough to turn the valleys into mountaintops
谷の底を頂上に変えてしまうほど力強いの
And we live like legends now, know that we'll never die
そうして生きる伝説になって
永遠に生き続ける
We got love, we got love
私たちには愛があるから

Perfect like a picture
絵に描いたように完璧
I know we are one in the same
私たちはこの絵の中で一つになる
Perfect like a picture
絵に描いたように完璧
Even when they look through the grains
キズ一つ付いてないほどに

Got enough to make the ocean look like it's a pond
私たちの愛は、大海を池に
Got enough to turn the valleys into mountaintops
谷の底を頂上に変えてしまうほど力強いの
And we live like legends now, know that we'll never die
そうして生きる伝説になって
永遠に生き続ける
We got love, we got love
私たちには愛があるから
Got enough to make the ocean look like it's a pond
私たちの愛は、大海を池に
Got enough to turn the valleys into mountaintops
谷の底を頂上に変えてしまうほど力強いの
And we live like legends now, know that we'll never die
そうして生きる伝説になって
永遠に生き続ける
We got love, we got love
私たちには愛があるから

Got enough to make the ocean look like it's a pond
私たちの愛は、大海を池に
Got enough to turn the valleys into mountaintops
谷の底を頂上に変えてしまうほど力強いの
And we live like legends now, know that we'll never die
そうして生きる伝説になって
永遠に生き続ける
We got love, we got love
私たちには愛があるから
Got enough to make the ocean look like it's a pond
私たちの愛は、大海を池に
Got enough to turn the valleys into mountaintops
谷の底を頂上に変えてしまうほど力強いの
And we live like legends now, know that we'll never die
そうして生きる伝説になって
永遠に生き続ける
We got love, we got love
私たちには愛があるから


【和訳補足】
補足はありません